Activități care ajută la relaxare – partea I

După cum am mai spus și cu alte ocazii, relaxarea este un proces care uneori trebuie învățat. De ce? Pentru că ne lăsăm mult prea absorbiți de viteza cu care se mișcă lumea și uităm cum e să luăm câte o pauză.

Când, în sfârșit, suntem puși în fața unui moment de respiro, nu știm cum să ne bucurăm de el. Ba mai mult, de obicei ajungem să consumăm timpul respectiv în mod total ineficient, făcând lucruri care mai degrabă ne agită și mai rău… în loc să ne relaxeze.

elefant.ro

Nu voi începe acum cu citate legate de relaxare sau cu explicații lungi și obositoare despre cât de importantă e ea. Teoria o cunoaștem cu toții, practica ne omoară în general. De aceea, îți prezint nu doar într-un articol, ci chiar pe parcursul a două…

Activități care ajută la relaxare – partea I

1. Creează-ți un mic colț de rai

Fie că locuiești la bloc sau la casă, găsește-ți undeva un ungher în care să te simți în largul tău. Este strict alegerea ta (în funcție de posibilități, desigur) dacă va fi înăuntru sau afară. Asigură-te doar că în locul acela de relaxare nu te va deranja nimeni. Este, poate, cel mai semnificativ detaliu dintre tóate.

Când știi că îți sunt garantate liniștea și pacea, tot ce mai trebuie să te preocupe e amenajarea. Pune-ți perne confortabile, un scaun / șezlong și orice altceva crezi că ar contribui la bunăstarea ta. În rest… relaxare plăcută!

2. Citește

Printre cele mai utile tehnici de relaxare psihică se numără cu siguranță cititul. Acesta te deconectează cu desăvârșire de la lumea înconjurătoare. Vorbesc din proprie experiență, pentru că un roman bun mă face să zbor pe tărâmuri nebănuite și câteodată chiar uit unde mă aflu. Este relaxarea mea de weekend preferată în lunile friguroase.

Îți recomand să cumperi cărți, indiferent de gen, de pe elefant, libris sau cărturești (click pe nume). Te așteaptă întotdeauna reduceri atractive și o mulțime de alte surprize!

3. Joacă-te

De-a lungul timpului, s-au inventat o grămadă de jocuri de relaxare. Există jocuri exclusive pentru adulți, copii sau inclusiv care unesc cele două etape de vârstă. O altă opțiune e să te joci cu un animal de companie. Nu strâmba din nas acum, deoarece jocurile au farmec mereu și ne destind incredibil.

Te provoc să-ți pui creativitatea, spiritul competitiv și toate celelalte trăsături și abilități la încercare prin intermediul jocurilor de aici. O seară cu familia sau prietenii devine brusc extrem de amuzantă și interesantă!

4. Fă o baie cu multă spumă

O altă tehnică de relaxare foarte cunoscută se referă la o baie lungă și plină de uleiuri esențiale. Lavanda ajută, de exemplu, la relaxarea sistemului nervos seara, pentru că îți oferă un somn odihnitor.

Tu nu te limita la asta, ci adaugă un plus de răsfăț băii: muuultă spumă. Vei observa cu surprindere că minutele se vor transforma rapid în ore… Ai grijă numai la încrețirea pielii!

Hai să vedem ce produse ne îndeamnă vegis să folosim în cadă. Pe site găsim tot felul de oferte de neratat!

5. Colorează

Ai auzit de planșele de colorat pentru relaxare? Și nu, nu au legătură cu cărțile de colorat specifice copiilor. De fapt, se regăsesc de obicei și ele sub formă de cărți, dar aceasta este singura asemănare.

Modelele prezentate în cărțile de colorat pentru relaxare sunt mai complicate, fiind ideale adulților. Concentrarea asupra lor are darul de a înlătura orice alte griji sau preocupări, astfel încât energia se canalizează în mod ingenios. Rezultatul te va impresiona, așa că nu ezita să dai un click aici și să-ți achiziționezi una sau mai multe cărți de colorat.

6. Ascultă muzică

Relaxarea minții se face adesea prin muzică. Acest fapt se întâmplă fiindcă este o variantă simplă și la îndemâna oricui. E suficient să ai măcar 5 minute libere și să asculți o piesă calmă, care îți încălzește sufletul.

Alegerea piesei este subiectivă. Poți opta pentru cele obișnuite în acest sens, care de multe ori conțin cuvântul relaxare direct în titlu. Sau, și mai bine, orientează-te spre melodiile care îți fac ție inima să vibreze. Până la urmă, asupra ta trebuie să aibă efect.

7. Plimbă-te prin natură

Plimbările în natură reprezintă cele mai intense și totodată liniștitoare metode sau exerciții de relaxare. Am folosit pluralul deoarece ele au multiple roluri: pe de o parte te energizează și umplu de siguranță de sine, iar pe de alta te eliberează de toate sentimentele și emoțiile toxice.

Nu aștepta vara sau primăvara pentru a simți aceste lucruri unice. Pădurea e superbă toamna, în timp ce zăpada iernii o îmbracă precum o regină. Dacă nu ajungi la pădure, fă zilnic o scurtă ieșire în parc.

Cum ți se par aceste activități pentru relaxare? Fii pe fază, pentru că săptămâna viitoare revin cu continuarea listei, care va fi cel puțin la fel de interactivă… 

Abonează-te pe blog și te voi ține la curent cu ce mai postez!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *